Min bästa tid är nu.

Idag börjar min bästa tid, de första tulpanerna har visat sig och detta är på riktigt.

Viaköps Trädgård.

Bmt i Skåne AB

Bmt-foto

Hjärtat har motiv, som förståndet ej känner. "Pascal"


Om man är lycklig eller lycklig, detta är min bästa tid nu, de första tulpanerna visade sig i dag när solen och värmen kom. nu vet man att hela jag kommer att må bättre än alla BONUSNÖRDAR som lever i en annan väld än jag. Tänk vilken lycka det är när man kommer hem från sitt jobb och traskar runt i trädgården bland  alla dofter och färger som möter en och vilken sinnesro man får och man behöver inte bry sig om börsen har gott upp eller ner, att leva nu och så nära naturen är all lycka i världen.  Nu är njutningen på topp och det kan bara bli bättre.
Ha det gott. gert-åke. Viaköps Trädgård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0