Trädgårdsfest på Sofiero!


Trädgårdsfest på Sofiero.

Många utställare i år, kanske för att Sofiero blivit Sveriges vackraste trädgårdspark och det är inte utan att man bara kan instämma i de, Jag har haft årskort, men för ett par år sedan löste jag inget årskort för jag ville inte betala för en trädgård i förfall. MEN trädgården är upprustad på ett utmärkt sätt, så till nästa år löser jag nytt årskort igen. Det är bara att lyfta på hatten för Sofieros utmärkelse, en värdig vinnare.

Framtids utställning.

Utställararen har en passande design i en slottsmiljö.

Modellerna i badet ser ut att vara avslappnade, fast kanske lite ovana att bli fotade.

Här myser man vid en av dammarna.

Trädgårdsfesten på Sofiero, var en av de bättre trädgårdsmässor vi varit på i år och det mäst glädjande var att trädgården var i så gott skick. Ni som inte varit på festen, åker ni dit, tror jag inte att ni blir besviken och är ni ute och åker så är det inspelning av Antikrundan på Kraperup, slottsparken där är värt ett besök och det är gratis.
Ha en bra helg, hälsar Kullamannen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0