Återvinning i trädgården.



Idag har jag länkat in bloggar och annat som jag kan dela med mig av, som jag gillar.
På tal om gillar, så gillar jag att ta vara på allt som man kan glädjas åt i trädgården, så som gammal tegel, gångplattor och jern som rostar.
 Höganäs eldfast platta.
 Trotoarsten oxå Höganäs
 Handslagen tegel, Rögle.
 Simrishamns taktegel.
 Handvalsade glas från södergatan i Helsingborg, så kallade innerfönster som man satte upp på vintern. Flaggstången kommer från gamla banken i Viken och allt detta skulle på tippen, men jag nändes inte slänga på tippen utan jag smycka trädgården med detta skräp.
Vad tycker ni??????? skriv en rad. Tack på förhand.
Mbh. gert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0