Dagens designupptäckt!

Idag var det meningen att jag skulle fota hösten i trädgården, men istället gjorde jag en designupptäckt. Jag har alltid frågat mig hur man gör och var man får inspiration ifrån, nu har jag kanske ett svar, av många. Min hobby som fotograf har jag sett många skapelser som jag tror är hämtade från naturen och nu i dessa rymdtider skall jag visa på ett exempel. Solglasögon från 70-80-talets rumdskepps Pilotglasögon, kan vara hämtade från naturen. Ni får här bilder som ni själv får bedömma.

WINGS by Bausch & Lomb..., maker of Ray-Ban sunglasses från 70-80-talet.

Specialdesignat glasögons etui.

Denna förpackning och solbrillor skulle ju funka även idag, det fanns åtta olika glasuppsättningar och med guldbågar eller i svart.

Såhär ser hela kittet ut, jag hade  Wings Rose och Wings Green, dessa hade guldbågar, och Wings Mirror med svart båge. Mina Wings Rose var det någon som stal från mig på Väla köpcentrum. Är det någon som har ett par råsa hemma, skulle jag vara intresserad av att köpa ett par. 
VAR HAR MAN HÄMTAT DESIGNEN IFRÅN, TILL WINGS SOLBRILLER?
Det är här jag påstår att designen kommer från NATUREN, kolla själv på bilderna:



Vad tycker ni? Jag tycker att det är helt klart dessa blomsterflugor som stått modell för WINGS solglasögon, Om det finns någon annan förklaring så skriv en rad om detta, Tack, Kullamannen.
PS. Bilderna är inte manipulerade, utan äkta. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0