Försommar i Skånska Thailand!

Försommar i Skånska Thailand, Maskrosor, Klöver, Vallmo och Kammomill blommar för fullt.






Försommarkänsla i oktober är helt makalöst, denna helgen har jag alltid varit i ravinen vid Skäralid och fotat höstfärgerna i naturen, men ifjol blev det en märkbar förändring, det fanns ingen höst i dalen den gången, den kom inte förän veckan därpå. Vi har inte haft någon frost ännu, så vi får vänta till dess, det kan ju oxå vara så att vi får vinter med en gång, fast det tvivlar jag på. Jag letade efter höst i trädgården och jag fick fejka lite för att få ihop en bildtriss.
Njut av försommaren så länge som det bara går: Kullamannen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0