Kyrkvalet ?


Idag är det kyrkvalet! Vet inte om man skall rösta eller inte, med tanke på hur kyrkans folk behandlar vår kärlek, man&man eller kvinna&kvinna, om jag röstar så blir det med all säkerhet inte någon från KD ialla fall, hela det gänget är ju felprogramerade mågon stans, tycker faktiskt synd om dem att vara så fel 2009. Jag tror att jag skall sova på saken.
Kyrkan på bild är Väsby Kyrka, som är min kyrka från min barn o ungdomstid, en kyrka med delar från medeltiden och storheter som sonen till Thycko Braes är begravd här. Ni som har vägarna förbi Väsby Kyrka, stanna till och titta in i en mycket sebar kyrka, jag kommer med ett inlägg inom kort, men jag fattas några intresanta bilder, som jag skall plåta först.
Rösta för kärleken och besegra de Kärlek och samvetslösa, Förlåt dem för de veta inte vad de göra, har någon sakt för länge sedan, hälsar Kullamannen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0