Våren är här!

Vist är våren här, Trädgårdsmässan på Jägersro är ju startskottet.

Här är det bara att botanisera bland alla härliheterna. Fast många lökar blir det.

Pelargonsticklingar blev det oxå, något som tilltalar mig är ju återvinning o det är ju på modet nu, men som jag eftersträvat i min trädgårdo jag fick en massa tips på mässan.

Kan inte motstå alla sticklingar.

Skånskt vin, Skåne kommer starkt på vinfronten.

Balkongdesign, trevligt inslag.

Trädgårdsmässat var ett provisorium, på Jägersro, men ganska trivsamt, om man vill ha bra parkering bör man nog vara ute i god tid,, Faktiskt en trivsam o fin mässa med många bra föreläsare, bland annat Peter Englander o Gunnel Carlson när jag var där.
Ha det bäst: *Kullamannen, en del av Skåne*
REKLAM;
 www.bmt-ab.se
Tid att boka in uppdrag, NU. Rot= Proffs till halva priset.
Vi designar & stylar er trädgård, 40-år i branschen.
Spec. Installationer & teman, såsom, Asia, medelhav m.m.
Bygger & anlägger och förvaltning/skötsel av trädgård/fastighet.
Designer/trädgårdskonstnär; Gert-Åke Andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0