Rapsblommning och jucka i ekskogen.


Ekskogen är nu helt utslagen och det var några som oxå tyckte att det var upphetsande, till höger in i slutet på skogen stod två bilar parkerade fast den ene bilen hade den bakre dörren öppen och fyra ben stack ut, fast på samma håll, hundställning och bilen guppade ganska kraftigt, jag höll med min bil 5m ifrån dem, men de stördes inte av det, när jag stod där och fotade rapsen kom en man på cykel och ställde den mot trädet till höger på bilden och rusade in i skogen för att se på bilarna, kanske detta är återkommande för annars skulle inte han veta vad som försegick på andra sidan skogen, Jag fota inte mot bilarna för jag hade reklam på bilen, får kanske göra som han med cykeln.




Här blir det mycket olja till mat eller brännsle för bilar.


Skåne är finnt med sitt öppna landskap och speciellt nu med de blommande rapsfällten.


Mina pilotsolglasögon hade hamnat under rapsen när jag macrofota Rapsen. Solen skiner genom palmliljan och syns i glaset.
Ha det bäst. gert. Ps. Ni som vill veta vad man skall göra Köpenhamn så finns länk.Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0