Vikenträff.

Vikenträff för veteranbilar har dragit igång, med hela hamnplanen full med veteranbilar i ett toppenväder, klarblå himmel, vindstilla och 18grader värmt.

En Ford i topp, en av de äldsta bilarna på Vikenträffen.

Porsche, besökte oxå träffen.

En känd åkare från trackten med sin lastbil och med flaket fyllt med varor.

Citroen, gangsterbilen nr1. fast då skall den vara svart.

Volvo PV, betyder inte pojkvän, men jag börjar gilla den och det finns många fina ex.

Opel Rekord, såhär såg min första bil ut, hjärtat klappar lite extra för den.

Här står bilarnas bil, Rolls-Royce, fast här är lite förmycke tingel tangel, man vill ju se hela kylaren.

Ford Thunderbird, 1960, Detta är min favorit  nr2, efter min Rolls-Royce.

Vikenträffens renaste och välpolerade motorutrymme.

Fiat 500 med extra agebräda på släp, Vikenträffens roligaste ekipage.
Nästa Vikenträff är den 17-juni kl 18.00---- boka in det redan nu.
Ha det bäst. gert-åke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0