Gymträning!

Gynträning är ingen lek det är en livsstil, iaf för mej, jag började träna vid åttaårs ålder o riktigt hårt blev det när jag började med brottningen, då var jag 10 år, regebundet tre ggr. i veckan, samma som nu, 58 år senare, det har varit lite från o till med träningen efter brottningensom jag la på hyllan vid 25årsåldern, därefter började jag som kroppsbyggare nu är det för att må bra o trygga ålderdommen, det har ju blivit en hel del skader o förslitningar som jag nu får tampas med. Här på bloggen kommer det handla om träning nu o tillbakablickar, hur jag har bekämpat de skader jag ådragit mig under åren o lite tips på träning o hälsa men även vikten av mental träning, som kan vara en del av att lyckas med sin träning, så följ bloggen, finns även på facebook. Gilla den sidan så missar ni inget. https://www.facebook.com/groups/gymtraningsforum/
Va rädda om er *Kullamannen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0